söndag, mars 13, 2011

Söndagsbikten

Så här har skrivveckan varit:
Långsam men ändå rätt tillfredsställande till slut. Det går trögt just nu (skriva, stryka, skriva, stryka), men det går åtminstone trögt framåt.

Så här många sidor har jag skrivit:
11 stycken.

Så här betygsätter jag själv den insatsen:
++
(bättre än nyss, men inte speciellt bra).

Söndagsbikten är en festlig happening som kommer att återkomma varje vecka på den här bloggen, från och med nu. Här kommer jag att avslöja jag exakt hur många sidor på ungdomsromanen jag lyckats skriva under veckan som gått, och ni kommer (jo, ni har lovat!) att reagera med skrik i kommentarsfältet. Pepp eller glåpord, you decide. Målet är att jag ska skriva minst 15 sidor i veckan. Läs mer här!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha... 4 sidor för lite... men du får väl godkänt men bättre kan du! Det vet vi alla så kör hårt nästa vecka!!!

Ewa sa...

Godkänt! Nya vecka imorgon. Kör järnet!

anagoesbananas. sa...

Eftersom du inte skrev 15 sidor blir det straff! 30 sidor tills nästa söndag :P

Ika sa...

Bra att det gåpåare framåt, men jag tror att du kan bättre än så här! Ny vecka, nya krafttag!

Missy sa...

Go Lisa, go Lisa! Visslingar och hurrarop! *klappklappklapp*

Elva sidor är finfint jobbat! Känn peppen!!!

Äppelträdet sa...

Ojoj, förstår du vad du måste knipa om du inte sätter fart?

Anonym sa...

Du skrev 11. Dom var säkert bra. Du är jättegravid. Du är jättenyinflyttad. Du skriver en jättefin blogg.
Du är bra. Jättebra. Glöm inte det.

Elin sa...

Peppa peppa peppa! Du är en fantastisk författare och det var alldeles säkert inte vilka 11 sidor som helst utan väldigt bra 11 sidor. Heja heja! :)

Elin Awesome! sa...

Kom igen nuuuuuuuuu! Kom igen Lisaaaaaa, woooooaaa! Mer sidor. Kämpa!

Kristin sa...

Om du skriver femton sidor till nästa söndag så lovar jag att köpa din nästa bok, deal? *har hört att mutor funkar bra på författare* Hmmm...

Mari sa...

Då får man förusätta att de första sidorna är ruskigt bra efter alla ändringar. ;)