måndag, mars 12, 2012

Kom och fira min bok!


Kolla, kul grej! Om du är mellan 13-20 år kan du få komma och fira "Allt jag säger är sant" på en sjukt mysig bokfika den 12 april. Du får bok, lyxigt fika, trevligt häng och chansen att få svar på varenda liten fråga du kan tänkas ha om boken. PLUS, så klart, TRÄFFA MIG OCH FÅ AUTOGRAF OM DU VILL!!!

Klicka på bilden här ovanför så blir den större, och så kan du läsa mer där.

Eftersom fikat ska bli en mysig och ganska liten sammankomst finns det bara några stycken platser. Anmäl ditt intresse till onekligenblogg@yahoo.se så fort som möjligt (senast torsdag 15/3), så lottar jag ut platserna bland er som anmäler sig. Det hela går av stapeln i Stockholm.

Anmäl dig!

Det blir fint, jag svär.

14 kommentarer:

Elin sa...

Sådana här saker får mig att undra: varför bor jag i Jönköping och inte i Stockholm?

Uppochhoppa sa...

JA men om jag kanske skulle ta och hyvla bort några år. Tio. Elva. Femton?

/carina sa...

Vilken superbra idé!
Tyvärr är jag för gammal och min dotter för ung och så bor vi en bit från Stockholm (skulle gissa på 90 mil eller så). Lycka till och ha det kul.

Anonym sa...

Hade så gärna kommit men restiden blir lite väl lång.

Boken kommer jag dock läsa även om jag kanske inte direkt tillhör målgruppen. ;)

Ha en underbar fika!

Ella sa...

Vill vara med! Är ju tretton, men bor nere i Småland precis utanför Växjö... :(

Elin sa...

Kan man komma om man fyller 13 i år? :)

Lisa sa...

Hej Elin som snart fyller tretton! Ja, så klart det går bra, anmäl dig du.

Och alla ni andra, som bor för långt bort... en annan gång kanske vi ses? Hoppas!

Nora sa...

Jag är jättegärna med, men kanske inte om det bara är typ 20-åringar där haha.. Jag fyller 14, är det någon annan i min ålder som har anmält sig? :)

Lisa sa...

Hej Nora! Du behöver inte vara nervös! Det blir fler i din ålder än vad det blir 20-åringar. Anmäl dig, vetja!

Malin sa...

Tänker är jag för gammal?19... Finns boken att köpa innan så man kan ställa frågor på insatt plan? :)

Lisa sa...

Malin... Du FÅR boken innan, så du kan ställa frågor på insatt plan! Tror det blir kul. Kom!

Elin Awesome! sa...

Och så bor man i den lilla staden Uddevalla, utanför Göreborg....
SÅ OVÄRT!

camilla sa...

Om man råkar vara typ 6,5 år äldre än den där nollan i 20, är man liksom bannlyst då?

(PS jag sörplade i mig din "Det är så logiskt..." på två dagar för någon vecka sedan, stort ÄLSK på den, tack!)

Rinki sa...

Önskar så att jag fick...är ju dock för gammal :(. Hoppas att det blir underbart i alla fall, kanske står och gluttar i fönstret då eller något ^^.

Kram