torsdag, februari 13, 2014

Och så vill jag också meddela...

... att jag ÄLSKAR CHARLOTTE KALLA! (Ja, jag åt extremt tidig lunch framför 10 km klassiskt och såg henne ta silver innan idag, man får ju inte vara dum som frilansare, va). Hon är en sån himla bra skidåkarperson!!!

Jag har skrivit in henne i min bok en gång, till och med. I "Allt jag säger är sant" säger mormorn att hon tycker om "hon den där Charlotte. Hon som åker skidor. Vad är det hon heter nu igen? Kalla! Charlotte Kalla! Henne gillar jag. Hon är alltid så glad."

Man kan kalla det mitt lilla sätt att säga YEAH, Charlotte Kalla, YEAH! Andra personer jag till exempel skrivit in i mina böcker: Säkert!, Mark Haddon, Jenny Jägerfeld, Håkan Hellström, dom i Flight of the conchords, Vampire Weekend, Jens Lekman samt Hello Saferide. Och grisen Benny, från bilderboken Jamen Benny.

Hej på er.

2 kommentarer:

alwa sa...

Vampire weekend? Vilken bok??

Lisa sa...

Haha, Alwa, "Allt jag säger är sant". Sidan 95 (i pocketversionen i alla fall).