lördag, september 26, 2015

Lördag 19:12

Hej från hotellrummet och bokmässan, jag bloggar i självbevarelsedrift, lägger jag mig ner på sängen somnar jag, och somnar jag missar jag middagen jag ska på, och missar jag middagen jag ska på så händer väl kanske inget jag inte kan leva med, men jag försöker hålla mig vaken.

Jag är mycket, mycket trött.

Igårkväll inledde jag 97% av alla mina meningar med frasen: "Jag var och lyssnade på Jonas Hassen Khemiri idag och..."

(Här är en förresten en väldigt rolig krönika apropå JHK. Prick så.)

Ikväll vet i tusan vad jag ska ha för inledningsfras.

Kanske: "Öhhhhh..."?

Förmodligen "Öhhhhh..."

3 kommentarer:

Ingela sa...

Ville bara säga att jag blivit så nyfiken på Djupa Ro efter att ha läst bloggen och lyssnat på Jag är sjuk i huvudet-podcasten att jag klickade hem den idag. Ser mycket fram emot att läsa den! Älskar din blogg och är övertygad om att jag kommer att älska ditt språk i boken (har tragiskt nog inte läst någon av dina böcker ännu, men snart så!)

Nina sa...

Jonas var så himla bra!!! Helt rätt intervjuare också!

Anonym sa...

Jag var på en av dina föreläsningar på bokmässan (den om ungdomsböcker kan vara för mörk). Det var kul att se dig "live" :-). Tänkte egentligen gå fram och hälsa sen men det blev inte riktigt läge. Kram från jenny