måndag, september 28, 2015

Post bokmässa

Ett dygn efter bokmässehemkomsten känner jag mig fortfarande konstant åksjuk, med hjärtklappning och yrsel, vissen som en halvdöd krukväxt. Men jag är också så himla glad. Det var min roligaste bokmässa hittills, tror jag. Så himla många som ville säga hej! Så roligt att äntligen få prata om Djupa Ro! Och den sålde slut i montern!

Lille bok.

Imorgon ska jag upp vid halv fem för att åka tåg igen, och jag fattar inte riktigt hur det ska gå till, men det ska det väl.

Tack och puss till alla som lyssnade när jag babblade, köpte en bok, eller sa hej!

Jag blev jätteglad.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Så kul att hinna se dig även om det blev sjukt kort. Fikan tar vi nästa gång du är i Gbg! Eller jag i Gnesta, då.

Mia sa...

Hej! Jag lyssnade på dig och Johanna Lindbäck när ni snackade författarbesök i skolor och skulle så gärna ha stannat och sagt hej, men tydligen måste jag rusa iväg till nåt annat program (minns inte ens vad) som började direkt efter. Men det var bra saker ni sa, och så var det kul att se att du finns på riktigt (haha!) efter att jag läst din blogg i flera år! :)