söndag, januari 29, 2017

Februarifoton

I februari i år kör jag "en rubrik per dag" på instagram istället för här i bloggen som jag gjort något tidigare år. Men för all del - det går ju att ta rubrikerna och använda dem på sin blogg också om man vill? Luften är fri! På instagram tänker jag i alla fall använda hashtaggen #februarifoton och det vore jätteroligt om fler ville göra samma. Så nyfiken på "en viktig lök"!!!

Så här står det, om det är svårt att se på fotot: 1. Det här är jag 2. Mitt kök 3. Mitt stök 4. Min frukost idag 5. En viktig lök 6. Det här gör mig trött 7. Istället för kött 8. Nåt gult 9. Nåt fult 10. Nåt ganska sött 11. Ett boktips jag har 12. Ett hörn av mitt bo 13. Till middag idag 14. En ganska bra sko 15. Det här gör mig gla' 16. En annan da' 17. Nåt grönt 18. Nåt lönt 19. Nån stark eller svag 20. Kolla, vad fint! 21. På låtsas 22. På riktigt 23. Att vårda noga, ömt och försiktigt 24. En sak som är svår 25. Kvar från igår 26. Nåt blått 27. Nåt flott 28. Snart är det vår!

Start på onsdag! Vill ni vara med?

38 kommentarer:

Lisa sa...

Ja!

Anonym sa...

Snälla - lägg ut fotona här med för oss som är hopplöst efter och inte har instagram.

//Ellen

Hanna Lans sa...

Men alltså: ja! Eller: ja? Låter kul och jag försöker hänga på.

Anna sa...

Älskar poesin!

DDT sa...

Åh vad jag gillar när någon annan har tänkt så att jag slipper. Tack! Nu har jag bloggrubriker för en hel månad ju. Lyx.

Emelie sa...

Efter att ha bloggat för endast de närmst sörjande en massa år funderar jag på att starta en ny öppen blogg. Detta låter ju som en perfekt start!

Casa Annika sa...

Vilken kul lista! Jag lånar den!

reneesfotoblogg sa...

Halka in här tack vare DDT och känner mig taggad att hänga på. Får se hur det går.

Bina sa...

Jag vill också! Har du inte nån för mars jag kan låna?

Anonym sa...

Behöver du ett lån för att betala dina räkningar ?? Fordringar? Till rimliga priser? Vid 2% ränta? Kontakta oss idag via wcurleyinvestment@gmail.com

Behöver en brådskande lån?
Finansiering inom 24 timmar
Låg ränta?
Under en lång tid?

Maila oss via: wcurleyinvestment@gmail.com

SMS eller ring oss på: +1 281 241 6256

Mr Curley Wardell

JOHANNA STENZ sa...

hälsningar
Mitt namn är JOHANNA STENZ.
Bara för att dela detta ögonblick av kul med dig.
Jag har precis fått ett lån på € 30,000 i en stor fransk handlare.
Med honom hade jag total tillfredsställelse.
För närvarande är jag den lyckligaste kvinnan på jorden.
Och detta tack vare en man.
Det är Gud som har placerats i min väg.
Och jag kommer att dela detta vittnesbörd med dig.
Hans namn är CHARLY KERKIR.
Detta är en man som alltid respekterat sina åtaganden.
Detta är en man av hans ord.
Det är unikt.
Om du är i behov av att låna pengar,
Jag ber er att kontakta dem.
Detta är en mycket effektiv man i klar med pålitliga dokument.
Jag gör bara en betalning innan de har fått min kredit.
För mer information om den här mannen,
Kontakta mig via e-post: johannastenz132@gmail.com
Eller kontakta långivaren att: charlykerkir@gmail.com

tack

JOHANNA STENZ sa...

hälsningar
Mitt namn är JOHANNA STENZ.
Bara för att dela detta ögonblick av kul med dig.
Jag har precis fått ett lån på € 30,000 i en stor fransk handlare.
Med honom hade jag total tillfredsställelse.
För närvarande är jag den lyckligaste kvinnan på jorden.
Och detta tack vare en man.
Det är Gud som har placerats i min väg.
Och jag kommer att dela detta vittnesbörd med dig.
Hans namn är CHARLY KERKIR.
Detta är en man som alltid respekterat sina åtaganden.
Detta är en man av hans ord.
Det är unikt.
Om du är i behov av att låna pengar,
Jag ber er att kontakta dem.
Detta är en mycket effektiv man i klar med pålitliga dokument.
Jag gör bara en betalning innan de har fått min kredit.
För mer information om den här mannen,
Kontakta mig via e-post: johannastenz132@gmail.com
Eller kontakta långivaren att: charlykerkir@gmail.com

tack

JOHANNA STENZ sa...

hälsningar
Mitt namn är JOHANNA STENZ.
Bara för att dela detta ögonblick av kul med dig.
Jag har precis fått ett lån på € 30,000 i en stor fransk handlare.
Med honom hade jag total tillfredsställelse.
För närvarande är jag den lyckligaste kvinnan på jorden.
Och detta tack vare en man.
Det är Gud som har placerats i min väg.
Och jag kommer att dela detta vittnesbörd med dig.
Hans namn är CHARLY KERKIR.
Detta är en man som alltid respekterat sina åtaganden.
Detta är en man av hans ord.
Det är unikt.
Om du är i behov av att låna pengar,
Jag ber er att kontakta dem.
Detta är en mycket effektiv man i klar med pålitliga dokument.
Jag gör bara en betalning innan de har fått min kredit.
För mer information om den här mannen,
Kontakta mig via e-post: johannastenz132@gmail.com
Eller kontakta långivaren att: charlykerkir@gmail.com

tack

JOHANNA STENZ sa...

hälsningar
Mitt namn är JOHANNA STENZ.
Bara för att dela detta ögonblick av kul med dig.
Jag har precis fått ett lån på € 30,000 i en stor fransk handlare.
Med honom hade jag total tillfredsställelse.
För närvarande är jag den lyckligaste kvinnan på jorden.
Och detta tack vare en man.
Det är Gud som har placerats i min väg.
Och jag kommer att dela detta vittnesbörd med dig.
Hans namn är CHARLY KERKIR.
Detta är en man som alltid respekterat sina åtaganden.
Detta är en man av hans ord.
Det är unikt.
Om du är i behov av att låna pengar,
Jag ber er att kontakta dem.
Detta är en mycket effektiv man i klar med pålitliga dokument.
Jag gör bara en betalning innan de har fått min kredit.
För mer information om den här mannen,
Kontakta mig via e-post: johannastenz132@gmail.com
Eller kontakta långivaren att: charlykerkir@gmail.com

tack

Anonym sa...

E-post på: robertralphs56@gmail.com

behöver du ett lån? Om ja, kontakta det bästa lånebolaget i världen han är
Legit och har fått order av den amerikanska regeringen att ge ut lån
Över hela världen.

Kontakta honom via e-post på: robertralphs56@gmail.com
Robert Ralphs

Elite Finance sa...


Välkommen till Moris Loan Company. I det här företaget hittar du lösningarna på varje finansiell depression som har vägt ner dig. Du kommer att få ditt drömlån. Se bara till att du jobbar med oss utan tvivel och himlen kommer att vara din gräns. Vi har bra kontor runt om i världen (Amerika, Asien och Europa alla andra platser). Kontakta oss idag. MORISLOANCOMPANY1@GMAIL.COM, WBESITE: http://morisloancompany1.wixsite.com/morisloancompany.

Gonzalez Andres sa...

Hej!
Jag är en utländsk långivare som jag bestämde mig för att bevilja lån på kort, medellång och lång sikt till ärliga personer som trots sina månatliga inkomster kämpar för att möta sina grundläggande behov. Oavsett om du är en mäklare som vill hjälpa en kund att hitta privat finansiering eller en investerare som vill maximera din avkastning, är jag din kille!

Vi har en stor del av "Private Capital" och söker aggressivt fastighetslån. Kontakta mig om du vill ha resultat!

VI FINANSIERAR FÖLJANDE:

• Lån för alla
• Flerfamiljshus / lägenheter
• Kassa ut lån på alla typer av fast egendom
• Lån till investerarens
• Bridge Loans / Mezzanine Financing
• Lån för utländsk köpare
• Kommersiella lån
• Land / Konstruktion
• Ny kommersiell / multifamiljprodukt, med låg ränta på 2%
• Lånebelopp: 2.000 euro - ovan


Gonzalez Andres Financial Company
E-post: (GONZALEZANDRESLOAN@GMAIL.COM)

Gonzalez Andres sa...

Hej!
Är du affärsman eller kvinna? Om du har någon ekonomisk röra eller behöver du pengar för att starta ditt eget företag? Du behöver kredit för att betala skulden? Om du har en låg kredit värdering och bank / andra lokala finansiella institutioner har svårigheter att få lån från? Personligt lån, Business Expansion, Entreprenörskap och utbildning, skuldkonsolidering, hårda pengar lån. Tja, du behöver ett lån eller finansiering av någon anledning. Vi erbjuder lån med låg ränta på 2%, var god kontakta oss med en ständig följeslagare genom detta
E-post: (GONZALEZANDRESLOAN@GMAIL.COM)

Frank Loan Firm sa...

Det erbjudande vi erbjuder till kunder är ett positivt och fullständigt engagemang, så att vi arbetar med oss ger maximal säkerhet att du kommer att få finansiering, eftersom vi har en A-rating med finansiering. Frank Loan Firm i många år är högt ansedd som en av de bästa online-företagen med en billigare ränta. Om du behöver finansiering, tveka inte att kontakta oss via e-post: frankdavisloanfirm@yahoo.com

Wagner Clerk sa...

Hej, allihop,

Jag är en privat långivare, jag erbjuder lån på 2% Detta är ett legitimt företag med ära och skillnad Vi är redo att hjälpa dig i alla ekonomiska problem som du erbjuder vi alla typer av lån så om du är intresserad av detta lån erbjudande Vänligen kontakta oss på vår email: (anggadiman1@gmail.com)

Ange även detaljerna så att vi kan fortsätta med lånet omedelbart.

Namn:
Belopp som behövs:
Varaktighet:
land:
Syftet med lånet:
Månadsinkomst:
Telefonnummer:

Kontakta oss med ovanstående detaljer på vår email: anggadiman1@gmail.com

Hälsningar till er alla.

MARY FISH sa...

Hej, Det här är att informera allmänheten om att fru MARY FISH en ansedd privat långivare har öppnat en ekonomisk möjlighet för alla som behöver någon ekonomisk hjälp. Behöver du ett brådskande lån för att rensa dina skulder eller behöver du ett bostadslån för att förbättra ditt företag? Har du någonsin blivit avvisad av banker och andra finansinstitut? Titta inte längre eftersom vi är här för alla dina ekonomiska problem. Vi säkrade 2% räntelån för privatpersoner, företag och företag på ett tydligt och förståeligt sätt, villkor och villkor. Ingen kreditkontroll behövs, 100% garanterad. E-post: (MARYFISH3186@GMAIL.COM)

Williams Franklin sa...

URGENT RELIABLE LAN OFFER GÄLLER NU.
(Williamloans14@gmail.com)

Letar du efter ett företagslån? Personlån, huslån, billån, studielån, skuldkonsolideringslån, osäkra lån, riskkapital etc. .. Eller har du nekats ett lån av en bank eller en finansinstitut av någon anledning. Vi är privata långivare, utlåning till företag och privatpersoner i en låg och överkomlig ränta på 2% ränta. Om du är intresserad av ett lån? Kontakta oss idag på (williamloans14@gmail.com) och få ditt lån idag.



URGENT LÅNBETALNING GÄLLER NU.

Behöver du ett brådskande lån eller annat ekonomiskt stöd?
Vi erbjuder alla typer av lån till två procent (2%) ränta. Maila oss nu
Via: williamloans14@gmail.com med följande information

Fullständiga namn:
Ålder:
Telefonnummer:
Land:
Ockupation:
Lånebelopp:
Lånlängd:
Låneformål:
Månadsinkomst:

Kontakta vårt kontor med e-postadressen nedan E-post: williamloans14@gmail.com
WhatsApp: +2348027965239

Hälsningar,
Williams lån.

MR LUIS CARLOS sa...

Behöver du en lån om det gäller nu.

LUIS CARLOS FINANCE Företaget är begränsat till aktiekapitalet. Vi erbjuder lån och finansiella tjänster av alla slag. Vårt lån varierar från företag till personliga lån eller långa eller korta villkor med gynnsamma räntor (2%). Vår låneprocess är väldigt snabb och pålitlig med garantier. För mer information om våra tjänster, besök oss på vår email ( luiscarlosfinance@outlook.com ), var god och låt oss veta hur mycket lån du behöver och vill ha lånets varaktighet. Vi hoppas att höra från dig. Du kan skicka ett meddelande till följande e-postadress. luiscarlosfinance@outlook.com

E-POST :: luiscarlosfinance@outlook.com

Anonym sa...

Behöver du ett företag eller personligt lån? Ackrediterade långivare är ett hushållsnamn som har testat tid, kontakta mig via min email: parksfundsplc@gmail.com för detaljer om hur man kvalificerar sig för lån.

lisa leslie sa...

Jag vill tacka herr Westhood för att ge mig ett lån, jag hittade ett vittnesbörd om hur en vän fick ett lån från apexloans och jag sökte om ett lån och fick mitt lån. Om du behöver ett brådskande lån idag, undviker internetbedrägerier idag att ansöka om legitliga lån via e-post. apexloans@yahoo.com

Arshad Irfan sa...

Letar du efter ett företagslån? Personliga lån, bostadslån, billån, studielån, skuldkonsolideringslån, gör osäker skuld, riskkapital och så vidare. Har du blivit avvisad för ett lån från en finansinstitut? Vi Booster Central Trust Capital Finance, en särskild kredituthyrare, erbjuder vi 2% och företagslån, allt från $ 5000 till $ 70 000 000 och möjlighet till individer Räntor Lån till låga räntor. Kontakta oss idag och skicka din information via följande e-post: (arshadfinancialservice@gmail.com).
Din lycka är vår glädje
Gud välsigna...

Robert Clinton sa...

Vi erbjuder garantifonder till alla individer på 1%, alla intresserade personer bör kontakta oss med: (globalinvestmentlimited.co.uk@gmail.com)

Namn...
Medelbelopp ($) ...
Land / Tel ...
Varaktighet...

Email (globalinvestmentlimited.co.uk@gmail.com) för mer information.

Unknown sa...

Lånbjudande @ 2% kurs !!!



Vårt företag är en juridisk organisation som skapades för att hjälpa människor som behöver hjälp, som ekonomiskt stöd. Vi är ett USA-baserat finansiellt företag.

Så om du har ekonomiska svårigheter i ekonomisk röra, och du behöver pengar för att starta ditt företag själv, eller om du behöver ett lån för att betala av skulder eller betala dina räkningar, starta ett bra företag eller har lånat Svårigheter över lokala banker, kontakta oss Idag Email: ohioloans85@gmail.com





​​Herr Scotty​

Anonym sa...

Vill du ha ekonomisk frihet? Därefter stanna i din säng så länge du vill, och låt vårt ekonomi arbeta för dig på STANDARD CREDIT ... Ansök om ett legitimt lån till 3% ränta. För mer information kontakta oss via: standardcredit@protonmail.com

Mr fidelity sa...

fidelityloan876@gmail.com Are you looking for a business loan? Personal loan, student loan, student loan, student loan, debt consolidation loan, unsecured loans, venture capital, etc. if yes Contact us today at : ( fidelityloan876@gmail.comveya fidelityloan876@gmail.com ) you can also call +19513561932. or text for more and get your loan today.

Maric Best sa...

God dag,

Vi är en legitim och en angenäm långivare. Vi lånar ut medel till personer som behöver ekonomiskt stöd, vi ger lån till personer som har dålig kredit eller behöver pengar för att betala räkningar, att investera i affärer. Har du letat efter lån? Du behöver inte oroa dig för att du är på rätt ställe, erbjuder jag lån till låg ränta på 2%, så om du behöver ett lån, vill jag bara kontakta mig via den här e-postadressen: mobilfunding1999@gmail.com

LÅNANSÖKNINGSINFORMATION INFORMATION:

1) Fullständiga namn: ............
2) Kön: .................
3) Ålder: ........................
4) Land: .................
5) Telefonnummer: ........
6) yrke: ..............
7) Månadsinkomst: ......
8) Lånebehov behövs: .....
9) Lånets längd: ...............
10) Syftet med lånet: ...........
 
Tack

Benjamin Brooks sa...

Hej, allihop,

Jag är en privat långivare, jag erbjuder lån på 2% Detta är ett legitimt företag med ära och skillnad Vi är redo att hjälpa dig i alla ekonomiska problem som du erbjuder vi alla typer av lån så om du är intresserad av detta lån erbjudande Vänligen kontakta oss på vår email: (anggadiman1@gmail.com)

Ange även detaljerna så att vi kan fortsätta med lånet omedelbart.

Namn:
Belopp som behövs:
Varaktighet:
land:
Syftet med lånet:
Månadsinkomst:
Telefonnummer:

Kontakta oss med ovanstående detaljer på vår email: anggadiman1@gmail.com

Hälsningar till er alla.

Burton Paul sa...

Annons från BURTON LOAN FIRM ett lånefinansieringsföretag som erbjuder lån till en räntesats så låg som 3% per år vilket är riktigt prisvärt av någon. Vilken typ av lån behöver du? Personligt lån? Eller företagslån? Lånebelopp från € 2 000,00 till € 100 000 000,00 Kontakta oss via e-post burtonpaulloanfirm@yahoo.com eller Via följande.

Telefon: +1 201-620-2434
E-post: burtonpaulloanfirm@yahoo.com
Webbsida: www.burtonpaulloanfirm.wix.com/loan
Facebook-sida: https://www.facebook.com/burtonloanfirm/

Thompson gary sa...

Hallå !

Behöver du en legitim och snabb låntjänst?

Ansök nu och få dina pengar snabbt!

* Placera mellan 5000 och 50 miljoner
* Välj mellan 1 till 30 år att betala tillbaka.
* Flexibla lånevillkor.

Alla dessa och mer, var god kontakta oss.

Fullständiga namn: ..........
Telefonnummer:.......
Månadsinkomst: .............
Land ...............................
Låne syfte ...........
Beloppet som behövs .................
Låne status ............
Varaktighet: ...........................

Kontakta oss via e-post: (thompson.loanservice@gmail.com)
Förvaltning.
Kontakta krediten Speedy nu !!!

Thompson gary sa...

Hallå !

Behöver du en legitim och snabb låntjänst?

Ansök nu och få dina pengar snabbt!

* Placera mellan 5000 och 50 miljoner
* Välj mellan 1 till 30 år att betala tillbaka.
* Flexibla lånevillkor.

Alla dessa och mer, var god kontakta oss.

Fullständiga namn: ..........
Telefonnummer:.......
Månadsinkomst: .............
Land ...............................
Låne syfte ...........
Beloppet som behövs .................
Låne status ............
Varaktighet: ...........................

Kontakta oss via e-post: (thompson.loanservice@gmail.com)
Förvaltning.
Kontakta krediten Speedy nu !!!

mrs cruz berry sa...

Jag heter Chandeller från USA. Jag vill tacka Diamond Loan Company som hjälpte mig att få ett lån. Under de senaste tre månaderna har jag letat efter ett lån för att lösa min skuld, alla försökte ta mig av mina pengar tills jag äntligen träffade Tiny Loan Company. Jag kunde ge mig ett lån på $ 200.000 USD. Jag kan också hjälpa dig. Jag har också hjälpt några andra kollegor från mig. Om du behöver någon ekonomisk hjälp, vänligen kontakta hans företag via e-post: (diamondloancompany01@yahoo.com) Jag tror att han kan hjälpa dig. Kontakta honom för att få hjälp precis som han hjälpte mig. Nedan är hans ord av uppmuntran till dem som söker en legit och ärlig privat lån långivare

Nugyen Van sa...

GOD DAG MIN MENNESKA AV SVERIGE

TESTIMONI PÅ HUR JAG FÅR LÅN ATT KÖPA EN HUS FRÅN EN VERKLIG OCH GENUIN LÅN FÖRETAG CALLED JOSE LUIS LOAN COMPANY. JAG ÄR MYCKET LYCKLIG I DAG OCH GUD SÄNDER JOSE LUIS LOAN COMPANY.
,
Jag heter Nura Kate Jag är från Stockholms stad i Sverige Jag är gift, jag har letat efter ett äkta låneföretag de senaste 5 månaderna, att köpa ett hus
Allt jag fick var en massa bedrägerier som fick mig att lita på dem och i slutet
Av dagen tog de mina pengar utan att ge någonting i gengäld, allting
Mitt hopp var förlorat, jag blev förvirrad och frustrerad, jag ville aldrig ha något att göra med låneföretag på internet, så jag gick för att låna lite pengar från en
Vän, jag berättade för henne allt som hände och hon sa att hon kan hjälpa mig det
Hon känner till ett låneföretag som kan hjälpa mig med någon mängd lån
Behövs av mig med en mycket låg ränta på 2%, att hon bara fick en
Lån från dem, instruerade hon mig på hur man ansöker om lånet, gjorde jag
Precis som hon berättade för mig, jag ansökte med dem på e-post: (joseluisloans@gmail.com) jag trodde aldrig men jag försökte och till min
Största överraskningen fick jag lånet inom 24 timmar, jag kunde inte tro,
Jag är glad och rik igen och jag tackar Gud att sådant lån
Företag som det här finns fortfarande på dessa bedrägerier över alla ställen,
Snälla jag råda alla där ute som har behov av lån att gå för
(Joseluisloans@gmail.com) de kommer aldrig att misslyckas med dig, och
Ditt liv ska förändras som mitt gjorde. Kontakta JOSE LUIS LÖNS FÖRETAG idag och få ditt lån från dem, Gud välsigne JOSE LUIS lånebolag för deras genuina lån erbjudande.
Se till att du kontaktar JOSE LUIS Lån för ditt lån eftersom jag fick mitt lån framgångsrikt från detta företag utan stress.

MRS LINDA ROBORT LOAN FIRM sa...

Hej alla är här för att vittna om hur jag fick mitt lån från MRS LINDA LOAN FIRM en vän av mig presentera mig för MRS LINDA LOAN FIRM som lovade att hjälpa mig och verkligen gjorde hon som hon lovade utan någon form av förseningar. Jag trodde aldrig att det finns Fortfarande pålitliga långivare till dess att jag träffade MRS LINDA LOAN FIRM, som verkligen hjälpt till med lånet och ändrade min tro. Jag vet inte om du på något sätt behöver ett genuint och brådskande lån, fri känsla att kontakta

MRS LINDA ROBORT LOAN FIRM

Email: mrslindarobertloanfirm@outlook.com

https://mrslindarobortloanfirm.yolasite.com/