onsdag, april 19, 2017

Mmm... rostade mackor



Mitt favoritkonto på instagram just nu är det här: @toastsforall. Jag vet inte vem som ligger bakom detta konto, men jag tror hen gillar bröd. Alla som taggar sin rostade mack-bild med #toastsforall kanske kan få sin bild visad på kontot som har 38000 följare, och det som händer strax efter det är: Jag trycker like.



Ibland trycker jag like först en gång när det kommit en ny bild och sen blir jag så till mig att jag råkar trycka igen för att jag liksom verkligen verkligen gillar bilden, och då avgillas den ju, så då får jag trycka igen, och sen håller jag på så en stund.



Vem gör ens så här med sin avokado? Ett geni gör så här med sin avokado.



KOLLA, BARA? Jesus.



Här gick man omkring i livet och trodde att rostade mackor bara var rostade mackor, och så var det KONST? Jahopp.

(Bilder uppifrån och ner av @klaraslife, @theveganfiesta, @singh.monisha, @aurorehugocelia och
@stephanie.h.park)

Inga kommentarer: